Sunday, July 25, 2010

DAPAT AWARD...



Baru-baru ini (sebenarnya lama sudah)pada 11 May 2010, rakan blogger Mangosteenskin telah menganugerahkan saya dengan award di atas. Ini kali kedua saya dapat anugerah daripada beliau. Terima kasih tak terhingga kerana berterusan menghargai blog Pedang Samurai ini walaupun statusnya sangatlah tidak aktif.

Namun untuk meneruskan kesinambungan anugerah ini, saya perlu mematuhi syarat dan terma di bawah;

Terms and condition for this award:
Thank and link the person that give you this award.

Pass this award to all blogger you've discovered.
Contacts said blogs and let them know they've won this award.
State 7 things about yourself.

Justeru saya menyerahkan pula anugerah 'Interesting Blog' kepada 2 rakan blogger baru saya iaitu blog Conteng-Conteng dan blog Encik Gorila. Kedua blog ini menarik minat saya kerana, seperti konsep Pedang Samurai, mereka turut menggunakan kartun karya sendiri dalam setiap entri.

7 perkara mengenai diri saya? Hehehe...yang ni biar saya fikir dulu...

7 comments:

ankeljonni said...

Abgjas.. Aku..aku..err.. aku.. tak tau nak cakap apa... Pertama sekali aku nak ucap terima kasih pada ibu bapa saya di kg... Kak Ipar saya di Klang...Hehehe... Terima kasih bagi hadiah kat aku. Nanti aku belanja mkn...

contengconteng said...

Yahuu. terima kasih Abg Jas. Di mana ada kemahuan di situ ada jalan! Teruskan berkarya ok (senyum panjang sampai tidur)

kayau said...

abg jas...i wish i could draw cartoon..:)

kayau said...

abg jas...i wish i could draw cartoon..:)

AbGJaS said...

Hi Bro (en.Gorilla),
Err..harapnya hadiah ini merapatkan kembali hubungan kita yg 'dingin' sejak worldcup itu hari hehe...

Hi Fadhli,
Hehe..fadhli nampaknya lebih aktif berkarya...teruskan. Kata Pak Rejabhad, kartun umpama arkib yg merakamkan sejarah...

Hi Juvi,
you need a little bit of talent plus a lot of passion, otherwise our cartoons will be dull n boring... hehe

ankeljonni said...

Adusss... Bro jgn sebut pasal world cup laaa... Aku hangin tau.. kena 4 bijik... 4 bijikkkkkk.... Grrrr... (sambil gigit keyboard)

AbGJaS said...

Sabar bro...maradona pun dah kena pecat tu(pasal janji nak lari bogel klu menang w/cup)..

Free Hit Counter