Thursday, March 08, 2007

DI SEBALIK...

12 comments:

avie eicca said...

Sokong!!!

rasanya itu memang betul sebab saya lihat ramai wanita bekerjaya mesti kena ada pembantu rumah kecuali mak saya :P

shafarina said...

gelak besar saya bila tengok kartun ni..

err_quek said...

mak saye pon jugak...walopon keje..mane der pembantu...gemok je syae neh dgn cr maks saye..tehehehe...

tatau la...
riso jugak ek...
takut gak kut2 sy amek pembantu umah to take care umah sbb bz keje..aiseyyyy...

eh..japp..

bf pon xde,da terberangan...hahaha...:p

Anonymous said...

Hi Marina, Wan dan Mas.
Sewaktu nk lukis kartun ni, abgjas berfikir banyak kali takut2 menyinggung anda bertiga (sebab korang perempuan).

Tak sangka, korang menerima secara positif.

Dlm hambatan kesibukan skrg, kita sanjung isteri/ibu2 yg tahu keutamaan tanggung jawab mereka.

Syukur, kita dibesarkan oleh tangan emak kita sendiri kan Marina, Wan dan Mas?

Err..Mas belom ada bf?

err_quek said...

ngeee sy dtg lagik!!
ni haa..sy da tau da asal abgjas susah beno nak letak komen kat blog saye mahupon si raksase ijo(dlu)...sy nyer blogspot ni..da di apgrade jd beta blogger...so kebanyakkan nyer gune google id akaun..tp xpe..gune je yg part anonymous...pastu letak je name abgjas...bleh rsnyer =D

aah..xde org nak sbb tu xde bf..kikikiki

AbGJaS said...

Hi Mas,
Terima kasihlah kerana menjelaskan duduk perkara yg sebenarnya.

Berkenaan bf tu, usahlah bergundah gulana. Tak lama lagi akan ada kumbang terbang menghampiri bunga...

Azer Mantessa said...

Aku penah ada org gaji sekali jer … bini aku punyalah tak suka … sebab org gaji tu punyalah cun gilerrr … penah dia ngorat aku … so bini aku kasi kat mak mertua aku … dia ngorat pak mertua aku lak … pastu terus mak mertua aku pecat dia …

Apalah nasib …

Acid (mojiah709) said...

Tak sangka abgjas berkebolehan melukis kartun.
Saya ingat tadi dibelakang isteri ada ramai isteri-isteri lain hehehe

Semut Api said...

abg jas,
aku setuju banget...bole highlite kan idea ni... :D

AbGJaS said...

Hi Azer,Greeny n Deanz,
Alhmdulillah, slps bbrp bulan mengutarakan idea menerusi kartun (bukan suatu yg mudah), nmpknya rakan2 blogger boleh menerimanya dgn baik. TQ.

Sometimes a picture can worth a thousand words....

AbGJaS said...

Hi Azer,
Lupa nk tanya, selepas kena pecat dr pak mertua, kemana pergi gamaknya org gaji cun tu?....Ke Sabah kot? Hehehe..

david santos said...

Hello!
Very nice. Thank you
Good weekend

Free Hit Counter